04) Winston in z’n sas

Wat voelt het fijn als Juf Jol mij komt halen.
Het is altijd weer een feestje.
Heerlijk om met haar mee te mogen naar het vrolijkste plekje wat ik ken.
Gewoon een uur echt helemaal mezelf zijn, echt helemaal hond zijn.
Lekker rennen en gek doen met andere soortgenootjes, maar ook gewoon even heerlijk lummelen en snuffelen.

Zalig dat ik hier een uurtje mag doorbrengen!

Tot snel lieve Juf…